Tuesday 9 August 2011

New Beginning....

It's time 4 new semester n a whole new year. Dengan menjejakkan langkah ke tahun kedua di Fakultas Kedokteran Unand ni menunjuk betapa aku semakin dekat untuk merealiasasikan impian aku. Heeee... dokter, kerja yang dianggap mulia, sebab bantu owg yang memerlukan tp bak kata kawan2 aku kat sini, selagi belum cukup ilmu yang ad, jgn nak menduga lautan yang luas. betul gak, happy sebab aku da menjejakkan langkah nak  jd dokter tp tanggungjawab sebagai seowg pemimpin juga x aku lupakan. Best, 'Hello, nama asyraf, ketua pelajar malaysia kat sini.' lawak bila memikirkan keadaan 2 tp itu lah gelaran aku skunk. Tp to tell u the truth, bkn nak just merungut ke nak berprasangka buruk, cuma kadang2 2, people think it is a joke 4 me 2 be a student leader, lg2 at a very early years aku kat sini, banyak yang belum aku tempuhi, lg2 pengalaman menjadi seowg ketua 2 blum aku timba lg. still, my family n friends really help me alot in getting through as now i am handling the new juniors.. heeee... well, will be updating the blog again soon, n akan melibatkan junior2 baru itu.. he3...

ok,, bye, n until then... :)

No comments:

Post a Comment