Wednesday 29 February 2012

Bye!!! N Gambatte...


Assalamualaikum, permulaan sem yang sangat menarik, bukan menarik, tp menyedihkan.. :( Dalam mempersiapkan diri untuk ujian remedial oncology dan infection, aku dikejutkan dengan 1 berita yang aku pun x sangka akan berlaku, kawan2 baik aku di sini diancam DO. terkejut aku dengar dan siyesly aku betul2 blank, dalam hati, What the H***!!!! awat diowg kena mcm ni!!!!, hurm then, aku pun tanyala, what do U wanna do now? dengan raut wajah yang hampa, sedih dan kecewa, specko, salah 1 yang kena,dia ckp 'ntahla cap, aku pun x tau. x sangka jd mcm ni, dulu x bg warning pun'. aku terus bgtau, sebagai ketua pelajar malaysia, ko nak aku tolong, aku tolong. Specko pun cakap, nntila, kitaorng nak tanya chancellor dulu, next day, dia ckp, chancellor not open 4 any appeal, DAMNED!!!!! Then specko tanya about the course yang bole dia amik if things not helping, dengan melihat raut mukanya yang hampa, aku bantu dengan tanya geng2 aku yang kat malaysia about course yang dia tanyakan. alhamdulillah, aku byk lak kawan yang buat course yang dia tanya, n aku feed la mana yang perlu.. sedih sbb aku x menjalankan tugas aku dengan baik. sedih aku akan kehilangan kawan yang baik dan rapat dengan aku, namun itulah persahabatan, akan berpisah gak 1 hari nnti. 
These are the memories that we have 4 the last time... :')



  
                             Dinner before Asip's departure.

                                Minutes before Asip's departure

                           Dinner before Specko's AKA Izzat Syahmi's departure

                         Minutes before Specko's AKA Izzat Syahmi's departure
                               

2 comments: