Friday 15 April 2011

Kah3!!! life is sooo interesting..

hahahaha... life is soooo interesting.. full of colours n full of abstract( WTH). still never thought that these beautiful colours can very devestating n destructive.. manusia pun mcm 2 gak, melambangkan warna warni yang mewarnai dunia ni. contohnye merah : berani, biru : cool je, putih : suci, kuning : warno diraja (hanya dikuat kuasa di malaysia ye heheh :P) n purple.... blah2, byk ag la, tp x semua mampu melambangkan hati seseorang 2. owg suka wana putih x semestinya suci, aku tgk ad je yang playboy, hahahah..

da2, atas 2 cuma mengarut je, life is sooo interesting.. sbb dunia ni penuh dengan manusia yang bermcm2 ragam.. baik , jht, kureng, alim...dll.. adakah ragam2 ini, kesan dari hasil pemikiran diowg ataupun ap2 la... aku penah jmpa sowang budak ni, dari jauh nmpk baik je, jmpa aku, bg salam, siap sopan dan santunnye dia.. lm2 aku pun geng la ngan dia. lepak umah dia, pergh beso 2 mmg banglo la tp 1 je, 'empty' dri situ bru aku tau, mamat ni kaki clubbing,. (kepada yang terasa 2 jangan mara ye.)
ad gak sowg ni  aku kenal, sumpah aku ckp dari jauh, jahatnya ya allah, x ey nak ckp la, merokok, buli budak, kaki gaduh, ponteng class je keje sampai kena surat amaran berhenti skola la thp nye, da lama2, aku knl ngan dia, ngan geng2 buli dia(tp aku x msuk k, sbb anak cikgu hahaha) then, aku pun melepak la skali skala. then 1 day aku ternmpak 1 insiden yang ubah pandangan aku kat dia. nxt day aku pun tanya n dia citer, apa dia buat is 2 jaga yang matters 2 him, dulu adik dia kena kacau. wat he is doing now is just 2 show that he is strong..

based on these 2 experience, i will say that life is sooo interesting.. apa yang ditunjukkan di luar x semestinya akan ditunjukan di dalam. every one have a reason that they r doing wat they r now. seseorng itu boleh jadi seorang pembunuh walaupun niat dia is 4 self defense n many more. REASONS is wat forces human 2 act accordingly... so.. those beautiful colours that make this world wonderful can also make this world ugly n u can never imagine how bad it can go..

that is alll... sorry la ek sbb mcm serabut je.. hahahah till next time.. c ya. :)

3 comments: